«ماخ‌مدیا» یک استارتاپ خلاق و نوآورانه در زمینه خدمات تولید محتوای مکتوب، دیجیتال، طراحی پورتال و وبسایت و به‌طور کلی خدمات چندرسانه‌ای است که با هدف حمایت از صنایع متقاضی با الگوی اصلاح قیمت تمام شده برای مصرف‌کننده آغاز به کار کرده است. ماخ‌مدیا فعالیت حقوقی خود را با عنوان رسمی شرکت منظومه اندیشه خالقی (با مسئولیت محدود) از آبان ماه ۱۳۹۸ با شماره ثبت ۵۲۶۴۷۵ و شناسه ملی ۱۴۰۰۷۶۰۳۱۶۷ آغاز کرده است. در حال حاضر ماخ‌مدیا به‌عنوان یکی از شرکت‌های تحت شتاب‌دهی شتاب‌دهنده منظومه اندیشه خالقی و با حمایت مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه خوارزمی فعالیت می‌کند.

 

 

ماخ‌مدیا با اخذ مجوز نشر دیجینال از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ۵۰/۱۴۹۵۱، مجوز اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین اخذ مجوز ساماندهی از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تلاش است تا با جلب اعتماد مصرف‌کننده، بستری امن و ایمن برای تبادلات مالی و دریافت سفارش‌های شرکت‌های طرف قرارداد خود را فراهم نماید.

ماخ‌مدیا تلاش می‌کند خدمات چندسانه‌ای را برای مشتریان به گونه‌ای متفاوت ارائه کند تا متنوع‌ترین و بهترین خدمات را برای متقاضی فراهم نماید. ماخ‌مدیا مدعی‌ست که همواره با مناسب‌ترین قیمت به نیازهای چند رسانه‌ای کسب و کارها پاسخ می‌دهد.

 

 

دکتر کامبیز خالقی
مدیرعامل منظومه اندیشه خالقی

فعال فرهنگی اقتصادی

رییس هیئت مدیره هولدینگ فرهنگی آموزشی ادب و دانش ماخ

مهدی احمدی مقدم
مدیر توسعه محصول

فعال اقتصادی-صنعتی
مشاور بازرگانی و صادرات

یاشار بهمند
کارشناس ارشد MBA، خبرنگار و مدیر تولید محتوای شرکت‌های تبلیغاتی

متخصص حل مسائل کسب و کار

رییس هیئت مدیره شرکت مشاورین مدیریت رهیاب مدیر پویا

احسان مهرجو
کارشناس ارشد MBA و برنامه‌ساز علمی

مدرس تولید محتوا و نشر دیجیتال
کارشناس و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی